تلاش های مشکوک برای ناامن نشان دادن منطقۀ ریژاو؛ تکرار تیراندازی به مردم روستای زرده؛ تکمیلی

تلاش های مشکوک برای ناامن نشان دادن منطقۀ ریژاو: تکرار تیراندازی به مردم روستای زرده

بر اساس خبرهای دریافتی روز گذشته یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 10 شب چند تن از تراکتورداران روستای زرده در محل آشپزکه حدفاصل روستاهای زرده و قلقله مورد حملۀ مسلحانۀ افراد ناشناس قرار گرفته اند. این حمله در زمانی صورت گرفته که تراکتورداران مشغول پر کردن تانکرهای آب برای آب رسانی به روستاهایشان از چشمۀ واقع در آشپزکه بوده اند که در حریم باغ های روستای زرده قرار دارد. این حمله به صورت شلیک چند گلوله بوده که خوشبختانه آسیب جانی در پی نداشته و تانکرداران بلافاصله پس از آن محل چشمه را ترک کرده اند.


اخبار دیگری نیز از تلاش افرادی ناشناس برای به آتش کشیدن باغ یکی از اهالی روستای زرده منتشر شده که گفته می شود با اقدام به هنگام مردم روستا ناکام مانده است. همچنین اخباری مبنی بر تیراندازی به سمت کورش کرم ویسی دهیار روستای زرده در ساعت 11:30 شب توسط افراد ناشناس منتشر شده است. بر اساسی این اخبار افراد ناشناس در مکانی مابین دو روستای داراب و قلقله به سمت خودروی شخصی کرم ویسی تیراندازی کرده اند، اما وی موفق شده به سلامت از این حمله بگریزد.


پس از آنکه در ماه های اخیر درگیری هایی میان چند تن از مردم منطقۀ دالاهو در رابطه با استفاده از منابع آبی پیش آمد، اشخاص و گروه های مختلف و مشکوکی به صورت سیستماتیک تلاش کردند تا با اهداف تفرقه افکنانه از این مسئله بهره برداری کنند و این درگیری ها را به حوزۀ عقاید و باورهای مذهبی بکشانند. به همین دلیل دست های پنهانی با تداوم بخشی به غائله و ایجاد درگیری های مشکوک به صورت تیراندازی و ایجاد تهدید برای افراد در تلاش هستند تا منطقه را ناامن نشان داده و میان جماعت های مختلف ساکن در این ناحیه بدبینی و سوءظن به وجود بیاورند.

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلیکترۆنییەکەت بڵاوناکرێتەوە. خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *