نامه ی شماری از فعالان سیاسی، مدنی و رسانه یی کردستان خطاب به مردم و قوه قضاییه

به سلامت خود و دیگران احترام بگذاریم و در این شرایط سخت زندانیان سیاسی آزاد شوند.

مردم فهیم و آگاه کردستان
در حالی سال را به پایان می رسانیم که روزهای سختی را پیش رو داریم. وضعیت بد اقتصادی، حوادث آبان ماه و فاجعه سقوط هواپیمای اوکراینی زخم هایی است که هنوز بوی تازگی می دهند. در میانه ی این اتفاقات ناگوار گسترش بیماری کرونا حیات و سلامتی ما را به شدت تهدید می کند. این ویروس با پنهان کاری نادیده انگاشته شد و اکنون هزینه های مادی و معنوی بسیاری را بر همه تحمیل کرده است.
ما شماری از فعالان سیاسی، مدنی و رسانه یی کردستان در کنار مردم نوع دوست در این روزهای نا امیدی و یاس در کنار هم مهربانی و انسان دوستی را جان تازه ای ببخشیم و برای عبور از این تنگنا با اتحاد و همبستگی این راه پر مشقت را طی کنیم. گذار از این سنگلاخ توجه و احترام به حفظ سلامت خود و دیگران و پرهیز از هرگونه اقدامی که سلامتی خود و دیگران را به مخاطره اندازد را می طلبد. امید که با تقویت روح همبستگی و نوع دوستی همگان به سلامت از این دالان تاریک عبور نماییم. در پایان تنها خواسته ما در این شرایط بحرانی از قوه قضاییه فراهم کردن زمینه آزادی زندانیان سیاسی است. چرا که خانواده های بسیاری نگران سلامت عزیزان دربند خود هستند. امید که این خواست انسانی مورد توجه قرار گیرد.

کاک حسن امینی، اسعد زنگنه، اسماعیل مفتی زاده، خالد توکلی، عبدالله سهرابی، هادی ادب، علی اشرافی ،هاشم حسین پناهی، گلاویژ اردلان، اجلال قوامی، مسعود کردپور، محسن رضوی، مولود خوانچه زرد،هاشم حسامی، سیاوش حیاتی، علی والایی، شاهو شاکری، احمد زینی وند، علیرضا خانی، سوسن محمد خانی ایلامی،علی ناصری، احمد ویسی، فرزاد شیخی، فرزانه سنجابی، فراتک سهرابی، کریم سعادتی، فایق جلالی

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلیکترۆنییەکەت بڵاوناکرێتەوە. خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *