مژگان کاووسی: آزادی در قاموس من معنای متفاوتی دارد، در سلول انفرادی هم آزادم

“آزادی در قاموس من معنای متفاوتی دارد، در سلول انفرادی هم آزادم”

مژگان کاووسی از ممنوع‌الخروج شدنش بە مدت یک سال خبر داد. وی در واکنش بە این حکم نوشتە است، سرزمینم را برای شما بجا نمی گذارم! وی همچنین گفتە است در سلول انفرادی هم آزادم و آزادی در قاموس من معنی متفاوتی دارد.

مرکز خبر- بە گزارش خبرگزاری زن، مژگان کاووسی زندانی سیاسی سابق بە مدت یک سال ممنوع‌الخروج شدە است. مژگان کاووسی در صفحەی اینستاگرام خود نوشت: همین لحظه از اداره‌ی گذرنامه‌ی نوشهر بیرون آمده‌ام. رفته بودم تا استعلام ممنوع الخروجی بگیرم زیرا بار قبل بعد از چهار ماه و نیم و به طور اتفاقی در مطالعه‌ی حضوری پرونده‌ام بعد از بازداشت موقت دیدم که ممنوع الخروجم!

مژگان کاووسی قبلا نیز ممنوع‌الخروج شدە بود و اکنون نیز از ممنوع‌الخروج شدنش از چهارم مرداد ۱۴۰۰بە مدت یک سال خبر دادە است.

مژگان در واکنش بە ممنوع‌الخروج شدنش نوشتە است، “به کجا می‌خواهم بروم که برنگردم؟ سرزمینم را برای شما بجا نمی‌گذارم! مانند قبل می‌مانم و برای مطالباتم تلاش می‌کنم.”

وی گفتە است آنچە از نظر شما جرم است از نظر من آزادی اندیشە و بیان نام دارد، از رنج زندان و هیچ حکم دیگری هراس ندارم، گرچه هیچگاه خود را مجرم ندانسته‌ام.

“با این ممنوع الخروجی نمی‌توانید مرزهای ایران را حصار زندانم کنید، من در سلول انفرادی هم آزادم. آزادی در قاموس من تعریف متفاوتی دارد.”

منبع: https://jinhaagency.com/fa/all-news/content/view/31061

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلکترۆنیکەت بڵاو ناکرێتەوە . خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *