وزارت اطلاعات مرحله تازه‌ای از جنگ روانی علیه خانواده فعالین سیاسی را آغاز کرده‌ و این نشانه ترس رژیم است! / وریا محمدی

وزارت اطلاعات مرحله تازه‌ای از جنگ روانی علیه خانواده فعالین سیاسی را آغاز کرده‌ و این نشانه ترس رژیم است!


بدخواهان ملت کورد بویژه( فعالین سیاسی) با بکارگیری شیوه‌های جنگ روانی مرحله‌ی تازه‌ای را آغاز کرده‌اند و به اعمالی چرکین روی آورده‌اند.
نظام از طریق نهادهای امنیتی بر خانواده‌های فعالان سیاسی فشار آورده که اطلاعات شخصی فرزندان خود و آشنایان و بستگان را در اختیار آنان قرار دهند.
در چند روز اخیر، اداره اطلاعات خانواده فعالان را احضار کرده و با تهدید و ایجاد رعب و وحشت، اطلاعات شخصی دوستان و آشنایان و همسایگان و شماره تلفن آنان را درخواست کرده‌اند.
همچنین از خانواده‌ها درخواست شده که فرزندان خود را به ایران برگردانده و تسلیم رژیم اسلامی ایران نمایند.
اداره اطلاعات رژیم ایران سالهاست در اغلب شهرهای شرق کوردستان اقدام به احضار خانواده فعالان و مبارزان کورد کرده و یکی از سیاست‌های رژیم احضار مداوم و بازخواست خانواده‌های آنان با هدف ایجاد جنگ روانی می‌باشد.
مزدوران بدانند که با دستگیری و احضار مردم را آگاه تر و به مبارزات نزدیک تر میکند. ملت‌های زیادی در طول تاریخ برای تحقق آرمان های خود مبارزه کرده‌اند.
صیانت از ایدئولوژی، رهایی از بند استعمار، رهایی از فقر و گرسنگی و دستیابی به آزادی‌های مدنی از جمله دلایل مبارزه است.
بسیاری از مردم ایران صرفا برای دست‌یابی به آزادی‌ها مدنی و رهایی از فقر و گرسنگی علم مبارزه با رژیم آخوندی را برافراشته‌اند، اما با نگاهی گذرا به جامعه شرق کوردستان می‌توان دریافت که انگیزه‌های یک شهروند و فعال کورد برای مبارزه با نظام ولایت فقیه به مراتب باید بیش از یک شهروند فارسی زبان باشد.
انگیزه‌هایی بسیار ابتدایی همچون حق حیات، دستیابی به آزادی‌های باوری،زبانی، رهایی از فقر و گرسنگی مطلق و…
که همه اینها مشروط به حق حاکمیت و رهایی از بند استعمار است، به عبارتی می توان گفت در طی ۴۱ سال گذشته، هیچ گروهی نظیر ملت کورد تحت حاکمیت نظام آخوندی متضرر نشده است.
موقعیت استراتژی کرماشان و نیز سرمایه و ذخایر خدادادی آن می تواند تامین کننده رفاه و آسایش شهروندان کورد بعد از رهایی از استبداد مرکزگرایان باشد.
لذا کسانی که هم چنان تمام قد پشت نظام ولایت فقیه ایستاده و به آینده نظام ولایت فقیه خوشبین هستند باید چند نکته را مدنظر داشته باشند، حکومت ولایت فقیه اکنون تمامی کارت های فریبکاری خود را بازی کرده و ماهیتشان اکنون برای همگان آشکار شده است.

وریا محمدی

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلکترۆنیکەت بڵاو ناکرێتەوە . خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *