اتحاد امروز جریانات و احزاب کوردستان ضمانت آینده‌ایی درخشان

سرآغاز زندگی آزاد و برابر برای خلقهای جغرافیای ایران با مانیفست ژن ژیان آزادی به هفتادمین روز خود نزدیک می‌شود، جنبشی که معنای دیگری به زندگی بخشید، از مرگ، زندگی آفراند و درس دوباره زیستن را به صفحه‌های زندگی مردمان بازگرداند. جنبش ژن ژیان آزادی صفحاتی از تاریخ را مینویسد که حاوی لغات و گرامر تازه‌ایی است، به نحوی که در تاریخ نمیتوان لغات مشابه را یافت. مقاومت بی نظیر خلقها، ملت‌ها و جوامع واقع در جغرافیای ایران، به ویژه ملت کورد نشان از مبارزه‌ایی با ارادەایی راسخ و محکم برای بدست آوردن حقوق و آزادیست، حق خواهی و آزادیخواهی که امروز تمامی اقشار را در برگرفته است و روز به روز در حال گسترش است.
انقلاب کنونی شرق کوردستان و ایران نمودی از فریاد، خشم، نفرت و کینه تمامی اقشار و ملت‌های تحت ستم جمهوری فاشیست اسلامی ایران است که در میدان مبارزه میبینیم، مردمی که مالکان واقعی خیابانها هستند و برای بازپس گیری و نابودی این نظام دیکتاتور و مستبد به خیابانها برگشته‌اند. خیابانی که امروز به سنگر مقاومت و جنگ برای آزادی و دمکراسی مبدل گشته است.
همراستایی و هماهنگی تمامی خلقها و پشتیبانی از همدیگر نکته بارز این انقلاب است که یکی از ستونهای اصلی انقلاب را شکل داده است. همدلی و حمایت ملتها برای پیشبرد انقلاب، ٤٣ سال سیاست تفرقه افکنانه حاکمیتی فاشیست را تهی و زیرساخت همزیستی مسالمت آمیز را محکمتر کرده است.
در این برهه زمانی به غیراز اتحاد مابین ملتها، اتحاد جریانات و احزاب شرق کوردستان نیز یکی از ستونهای اصلی پیشبرد و زنده نگهداشتن این انقلاب است. انقلابی کە تا اکنون خلق کورد پیشاهنگی آن را بر عهده داشته‌ اما بعد از گذشت بیش از دو ماه هنوز اتحادی از جریانات و جنبش های کوردی بوجود نماینده است در حالیکه اشغالگران کوردستان از چند روز پیش با وجود اختلاف عمیق تاریخی و سیاسی، همپیمانی مبنی بر حمله و نابودی ملت کورد به وجود آورده‌اند و از آسوس تا زرگویز و شنگال، از شهبا و عفرین تا حسکە و قامشلو را مورد حملات هوایی و توپخانه‌ایی خود قرار داده‌اند و دهها مبارز و افراد مدنی قربانی این حملات وحشیانه شده‌اند.
ما به مثابه پلاتفرم هورام، سازمان یاری کورد، اتحاد انقلابیون کوردستان و پلاتفرم یارسان در این برهه زمانی اتحاد و همبستگی احزاب و جریانات شرق کوردستان و بخشهای دیگر کوردستان در جبهه‌ یا پلاتفرمی مشترک ضروری می‌دانیم چرا که اتحاد امروز ضمانت آینده‌ایی درخشان است. همچنین فراخان احزاب شرق کوردستان از مردم جغرافیای ایران برای اعتصاب در روز پنجشنبه ٣ آذر گامی مفید و موثر میدانیم و ما نیز حمایت خود را از این اقدام اعلام می‌کنیم.


پلاتفرم هورام
سازمان یاری کورد
اتحاد انقلابیون کوردستان
پلاتفرم یارسان
٢ آذر ١٤٠١/ ٢٣ نوامبر ٢٠٢٢

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلیکترۆنییەکەت بڵاوناکرێتەوە. خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *