نان به نرخ روز خورها و مزدورها کجایند؟ کرونا در خیابان و خانەهای مردم و روحانیون و زمامداران رژیم فاشیست مذهبی ایران در اروپا و گوشە ویلاهایشان! ؛ فرزاد دالاهو

الان بیش از یک هفته است که علما ومراجع و ایات عظام و هرکدام از روحانیونی که دستی بر اتش جکومت دارند قم را به مقصد نقاط گرمتر ترک کرده اند و در هتل های دولتی با هزینه من و تو می خورند و به ریشمان میخندند وهیچ کدام از ستونهای اسلام فرو نریخت.

در این مدت هیچ کدام از سرداران، روحانیون ومسئولان عکسهای یهووی و سلفی اشان در حال مبارزه با کرونا یا همدردی با بیماران در هیچ بیمارستانی دیده نشد
هیچ طلبه ای کفن پوش در هیچ جا ظاهر نشد
در هر مسجدی بروی اخوند بخری صد میلیون تومان گیرنخواهد امد و برادران جان برکف و ولایتمدار بسیجی معلوم نیست کجا هستند نماز جمعه تعطیل شد و در وضعیت سلامت اسراییل و امریکا و انگلیس هیچ تاثیری مشاهده نشد و کسی نمرد.


تنها نسخه روحانیت مبارز و سلحشور و عالم که همه عمرش را دود چراغ خورده است و علم اندوزی کرده در برابر مشکلات دنیای امروز فروکردن پنبه اغشته به روغن بنفشه در ماتحت بود که به نظر می رسد ان هم مفید فایده نبوده است و باید فکری برای درمان اثرات سو روغن بنفشه در ماتحت مومنین کرد و هزینه اضافی بر شبکه درمانی کشور افزوده شده است.

اقایون سیر وزنجبیل و دارچین ومیخک هایشان را فروختند و هیچ مومنی شفا نیافت، روحانیون مبارز در پستوهای خانه پنهان شده اند و از ترس ویروسی که ابعاد ان به 20 میکرون نمیرسد اسلام را به حال خود رها کرده اند
مبارزینی که می خواستند کاخ سفید را حسینیه کنند معلوم نیست از ترس جان به کدام نقطه پناه برده اند و همه مدعیان صدور انقلاب به جهان و رهایی کل دنیا و مدیریت جهان در تامین ماسک و مواد ضدعفونی کننده و ساده ترین اقلام بهداشتی درمانده شده اند.

مدعیانی که ایران را در راس علوم و پیشرفت دنیا می دیدند و با موشک های کره ای و چینی و روسی لاف می زدند از راه اندازی واحد الکل سازی نیشکر هفت تپه که می تواند در این اوضاع الکل مورد نیاز کل خاورمیانه را تامین کند درمانده اند.

این ویروس به نظرم برکت بود و برکتی که به یمن ان چشم وگوش مردم بیسواد باز شود تا کە نان به نرخ روز خورها و مزدورها بدانند که در بلا آنها نیز طعمه قلاب خواهند شد.

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلیکترۆنییەکەت بڵاوناکرێتەوە. خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *