ایجاد تفرقه و بدنام کردن طوایف کورد سیاست مذهبی سپاه پاسداران؛ وریا محمدی

ایجاد تفرقه و بدنام کردن طوایف کورد سیاست مذهبی سپاه پاسداران

ما چه شیعه و چه سنی و چه یارسان همه از یک خون، گوشت و پوست هستیم و کورد هستیم، هوشیاری مردم سرپلذهاب در مقابل چرندیات یکسری از انسانهای بیخود بسیار مهم است، چونکه این سیاست رژیم ضد کورد ایران است که سالیان ساله در حال اختلاف انداختن بین ادیان است.
امروز ویدئویی در فضای مجازی از یک نفر بی شخصیت بنام حمید فرجی یک تریبون دار تندرو مردم قلخانی که جمع بزرگی از جامعه بزرگ یارسان هستند آنها را شیطان پرست میخواند این کارناوال را رژیم ایران هدایت میکند چون این تریبون را رژیم در اختیارش گذاشته.

ایجاد تفرقه و بدنام کردن ایل قلخانی در جامعه یارسان، از سوی این داعشی ادامه سیاست مذهبی سپاه پاسداران در سرپلذهاب است، چونکه، سالهاست که مردم در شهرستان سرپلذهاب با همه جور ادیان در کنار هم بدون مشکل زندگی میکنند که رژیم ایران همین اتحاد و همزیستی رو مانند خطری احساس میکند و سالهاست که مشغول تبلیغ مذهب ولی فقیه هست و توانسته افرادی را جذب کنند ولی کاملا به انجام خود نرسیده، ولی با در اختیار گذاشتن تریبون به کسانی میخواهد سیاست خود را به انجام برساند.
ولی نباید از یاد برد که در این سیاست تفرقه رژیم منحوس آخوندی ده ها انسان قربانی این تفرقه افکنی ها شدند.
بر همگان آشکار است که رژیم آخوندی هنوز جامعه یارسان را قبول ندارد و این اشخاص وسیله ای شده تا رژیم به ایجاد اختلاف و جدایی افکنی بین ملت کوردیارسان، شیعه و سنی دامن بزند.
با یک بررسی ساده می‌توان گفت، همه این فعالیت ها هدفشان در نهایت یک چیز است: «تفرقه بنداز ، حکومت کن» همچنان این روش در کشورهای دیکتاتوری محبوبترین و کارآمدترین روش برای جلوگیری از براندازی احتمالی و جلوگیری از تقویت یک جریان مبارزاتی پر رنگ است.
اکنون زمان آن رسیده که ملت کورد اعم از یارسان، شیعه و سنی و هر مذهب و آیین دیگر برای آزادی درکنار هم باشند و بیش از این فریب نقشه های تفرقه افکنانه دشمن را نخورند.
اگر متحد و یکصدا باشیم رژیم و این داعشی ها جرأت ادامه جنایات را در سرپلذهاب نخواهد داشت، دشمن از آگاهی واتحاد ما هراسی بزرگ دارد و به همین دلیل مدام درحال تفرقه اندازی میان ملتمان است تا مانع از اتحاد شود ولی ، الان وقت ان رسیده سکوتی که تاکنون باعث سایه افکندن ظلم بر سرما و سرزمینمان شده را بشکنیم چرا که این سکوت سبب ظلم بیشتر از سوی دشمن شده برای شکستن سکوت و برآوردن فریاد آزادی الان بهترین زمان است رژیم از سوی ابرقدرتهای دنیا ازهر سو در تنگناقرارگرفته وازداخل کاملا پلاسیده شده و نای مقاومت ندارد.
راز موفقیت و پیشرفت یک ملت و قوم در اتحاد افراد آن است، آنگونه که از اتصال قطره ها، دریاها بوجود می آیند از اتحاد و اجتماع افراد، قدرتهایی ایجاد خواهد شد که با آن، انجام کارهای بزرگ و رسیدن به اهداف والا به آسانی ممکن خواهد شد.
اتحاد به آن معنا نیست که اقوام و افراد از اعتقادات و آرای خود دست بردارند و خود را فراموش کنند بلکه منظور از اتحاد این است که باوجود برخی اختلافات در موارد و مسائلی از تعصبات بی جا دوری کرده و برای یک هدف و آرمان بزرگ با چشم پوشی از ضعفها و عیوب همدیگر در کنار هم باشند، در این زمان برای رسیدن به حق ملی اتحاد همه اقوام ملت کورد امری لازمی است، چونکه تفرقه و سیاست دشمن صدمات جبران ناپذیر و درد و رنج ما بیشتر خواهد کرد.
عقل و دین بر این حکم میکنند که همه اقوام و ملت کورد با شناختی که از دشمن خود دارند بر امور و اهداف مشترک بین خود توجه کرده و با هم متحد شوند و از هر عمل و گفتاری که منافی اتحاد ملت باشد پرهیز کنند و از همین جا همشهریان عزیز را به همزیستی مسالمت آمیز دعوت میکنم.

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلیکترۆنییەکەت بڵاوناکرێتەوە. خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *